""اے مولا …میری رفتار میں تیزی ذرا کم کر دے…

""اے مولا …میری رفتار میں تیزی ذرا کم کر دے…
مجھے عجلت
سے نجات دے…
میں زندگی کے راستوں پر بہت ھی تیزی سے دوڑ رھا ھوں اور میرے قریب سے گزرنے والا ،میرا کوئی بھائی ،،
میرا انگ ،ساک مجھے نظر ھی نہیں آتا…
میں زندگی میں روز بہ روز بہت سی اچھی چیزوں کو مس کر رھا ھوں…
مجھے اس خیر و برکت کا علم ھی نہیں ھوتا جو میری طرف تیری جانب سے آ رہی ھوتی ھے.
میں زندگی میں بہت تیز بھاگ رھا ھوں،،بہت عجلت میں جا رھا ھوں
مجھے آ ہستہ کر دے،،
مجھے پر سکون کر دے..
میں آ رام کے ساتھ
ان چیزوں کا نظارہ کرنا چا ھتا ھوں جو میرے راستے میں اترتی ھیں
اور میرے ارد گرد جلوہ نما ھیں..
مجھے کم کر دے اور اپنے آپ کو میرے
لئے زیادہ کر دے کہ میں تیرے کرم کا نظارہ تو کر سکوں.""

اشفاق احمد

جواب دیں

