پاکستان حضرت صالحٕ علیہ اسلام کی اونٹنی

 

پاکستان  حضرت صالحٕ علیہ اسلام کی اونٹنی

 

ایک دفعہ مجھے ایک دوست کے پوتے کی شادی میں اسلام آباد جانا ہوا ۔۔۔تو اسلام آباد پہنچ کر مجھے ایک پیغام ملا کہ ایک بابا ہیں جو آپ سے ملنا چاہتے ہیں۔۔۔۔میں بابوں کا بڑا دیوانہ ہوں۔۔۔۔لیکن بابوں کے زاءچے۔۔۔،بابوں کی شکل و صورت اور ان کے ڈھانچے۔۔۔،ان کے مزاج بدلتے رہتے ہیں۔۔۔۔ہر بابا میٹھا بابا نہیں ہوتا۔۔۔۔چنانچہ میں ان سے ملنے ان کے پاس گیا۔۔۔۔جب میں ان کے پاس گیا تو کہنے لگے۔۔۔۔تم بڑی مٹھار مٹھر کے باتیں بناتے ہو۔۔۔۔میں تم کو وارن کرتا ہوں۔۔۔۔وارن کرنے کے لیے بلایا ہے یہاں پر۔۔۔۔تم لوگ بہت بے خیال ہو گیے ہو۔۔۔ اور تم لوگوں نے توجہ دینا چھوڑ دی ہے۔۔۔ اور تم ایک بہت خوفناک منزل کی طرف رجوٕع کر رہے ہو۔۔۔۔
دیکھو کہنے لگے۔۔۔،میں تم کو بتاتا ہوں یہ پاکستاں ملک ایک معجزہ ہے۔۔۔،یہ جغرافیایء حقیقت نہیں ہے۔۔۔۔تم بار بار کہا کرتے ہو۔۔۔۔ہم نے یہ کیا۔۔۔،پھر یہ کیا۔۔۔،پھر سیاست کے میدان میں یہ کیا۔۔۔،پھر اپنے قاید کے پیچھے چلے۔۔۔،ہم نے بڑی قربانیاں دی ہیں۔۔۔۔ایسے مت کہو۔۔۔۔
پاکستان کا وجود میں آنا ایک معجزہ تھا۔۔۔۔،یہ اتنا بڑا معجزہ ہے جتنا قوم ثمود کے لیے اونٹنی کے پیدا ہونے کا تھا۔۔۔۔اگر تم اس پاکستان کو حضرت صالحٕ علیہ اسلام کی اونٹنی سمجھنا چھوڑ دو گے۔۔۔،نہ تم رہو گے ۔۔۔نہ تمہاری یادیں رہیں گی۔۔۔

 

از اشفاق احمد۔۔۔۔زاویہ

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: