ہماری صفوں میں چھپے دشمن ۔۔۔۔۔۔۔

ہماری صفوں میں چھپے دشمن ۔۔۔۔۔۔۔

آج کا دن یوں تو ایک تاریخی اور مثالی ہونا چاہیے تھا۔۔ لیکن جو کچھ بھی ہوا افسوس ناک تھا۔۔۔ اب یہ ہنگامے کرنے والے لوگ ہیں کون اللہ جانے ۔۔۔ لیکن ان کا مقصد آج کے دن کو ہنگامہ آرائی کی نظر کرنا تھا۔۔۔تاکہ میڈیا کی آنکھ بس وہی دیکھے اور دیکھتی رہ جائے۔۔۔ جو ہنگامہ آرائی ہوتی رہی۔۔۔۔ اور دنیاں میں ہمارایہ احتجاج ریکارڈ ہونے کے بجائے۔۔ بس ہنگامہ آرائی دیکھ کر اُلٹی تنقید ہی ملے چار سو سے۔۔۔۔۔۔۔آج جو منظر میں نے صبح سے دیکھا۔۔۔ وہ کچھ یوں تھا۔۔۔ کہ اب تک کی زندگی میں ۔۔۔ پہلی بار ایسا کوئی موقع تھا جب۔۔ ۔میرے دونوں بھائی بھی دوسرے لوگوں کی طرح گھر سے باہر گئے۔۔۔۔(میرے بھائیوں کا نہ تو کسی مذہبی یا سیاسی جماعت سے تو تعلق ہے نہیں) بس اس احتجاج میں شرکت کرنے گئے ۔۔۔۔۔۔کیوں کے نبی صلی اللیہ علیہ وآلٰہ وسلم سے ۔۔۔ محبت تو ہم پیدائشی ہی کرتے ہیں۔۔۔ ۔کیوں کے الحمدُ اللہ ہم اُن کی اولاد ہیں ۔۔۔ جو مائیں اپنی اولاد کو سب سے پہلے " لاالہ الا اللہ محمد رسول اللہ" بولنا سیکھاتی ہیں۔۔۔۔لیکن آج کا دن یہ جذبہ خاص کر دنیاں کو دیکھانا ضروری سمجھا کے ہم اپنے نبیﷺ سے کتنی محبت کرتے ہیں۔۔۔۔۔۔ بلکل ویسے ہی۔۔۔ جیسے مغرب والے"مدرس ڈے" مناتے ہوئے کہتے ہیں۔۔۔ کہ جی ماں کی محبت تو ہے ہمیشہ سے ہے ۔۔۔ مگر ایک دن خاص “ًماں“ کے نام بھی ہونا چاہے جس میں ہم اُنہیں بتا سکیں ۔۔۔ دیکھا سکیں ۔۔۔کہ ہم آپ سے کتنا پیار کرتے ہیں۔۔۔۔ میرے بھائیوں کے احتجاج میں شرکت کے لیے جانا۔۔۔ یقینا میرے لیئے بہت حیران کن تھا۔۔۔ کیوں کہ ایسا پہلے کبھی بھی نہیں ہوا۔۔۔ نہ انہوں نے ہمیں بتایا تھا۔۔۔ بس صبح اُٹھے اور تیار ہو کر چلے گئے یہ کہہ کر کے نماز کے بعد سب دوست مل کر احتجاجی جلوس میں شرکت کریں گے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یہ بات میرے لیےغیر معمولی تھی۔۔۔۔۔بھائی تو چلے گئے ۔۔۔۔۔نمازِ جمعہ ختم ہوئی ۔۔۔۔ تو ہمارے محلے سے ایک اچھا خاصہ بڑا جلوس نکل گیا۔۔۔ جس میں آیاتِ قرآنی چل رہی تھیں۔۔۔ اور پیچھے لوگ مختلف بینرز اور جھنڈے لے کر جارہے تھے۔۔۔ میں نے اپنے گھر سے باہر کی جانب کھلنے والے کھڑکی سے وہ جلوس جاتا دیکھا۔۔۔۔بہت خوشی ہوئی کے لوگ عشقِ رسول ﷺ میں آج ایک ہوئے ہیں۔۔۔۔۔وہ جلوس اپنی منزل کی جانب چلا گیا۔۔۔ بعد میں کوئی پچس۔۔۔ تیس منٹ گزرے ہونگے ۔۔۔ تو میں نے دوبارہ کھڑکی سے باہر دیکھا۔۔۔۔ تو یہ منظر تھا۔۔۔ کے ہمارے علاقے کی مسجد کے سامنے 2 ٹائر جل رہے تھے۔۔۔۔۔۔

اب یہ ٹائر کس نے جلائے۔۔۔ کیوں جلائے اللہ ہی بہتر جانتا ہے۔۔۔۔۔۔۔

لیکن یہ بات سمجھنے میں آسانی ہوجاتی ہے۔۔۔ کہ جلسے جلوس والے لوگ اس ہنگامہ آرائی کے ذمہ دار نہیں تھے۔۔۔ بلکہ پردے کے پیچھے چھپے وہ عناصر جو ایسے ہی موقع کی تلاش میں ہوتے ہیں۔۔۔ وہ بھی بھرپور سرگرم رہے آج۔۔۔ ہمارا علاقہ ویسے تو بہت ہی پُر امن ہے۔۔ بھلے کچھ ہوجائے ہمارے علاقے میں کسی کی مجال نہیں ہوتی کے اندر آئے اور کوئی گڑبڑ کرے۔۔۔ مگر آج یہ آگ لگانے والے کون تھے۔۔۔۔جو جلوس جانے کے بعد علاقے میں ہونے والے سناٹے اور خاموشی کا فائدہ اٹھا رہے تھے۔۔۔۔

بعد میں لائٹ آئی تو دیکھا تو تمام نیوز چینلز پر۔۔۔ ہنگامہ آرائی تھی بس۔۔۔ یوں لگ رہا تھا پورا ملک جل رہا ہے۔۔۔۔ بھائی لوگ گھر آئے تو بولنے لگے شائد ملک کی تاریخ کا سب سے بڑا احتجاج تھا آج بہت لوگ آئے تھے۔۔۔ جب کے پیٹرول،سی این جی ، سب ہی بند ہیں۔۔۔۔۔

لیکن میڈیا یہ بتانے اور دیکھانے کے بجائے کہ کیسے پُر امن طریقے سے ریلیاں نکلی تھی۔۔۔۔ وہ اب ہنگامے ہی دیکھا رہے ہیں۔۔۔۔ بھائی نے بتایا۔۔۔ کہ ہم دوست جس جگہ تھے۔۔ وہاں کچھ آدمی آئے اور اسٹیٹ فائر کر کے بھاگ گئے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ جس پر ریلی مشتعل ہوئی اور یہ لوگ وہاں سے واپس آگئے۔ ۔۔۔گھر آ کر نیوز چیلنز دیکھے تو پتا چلا کے دھماکے ہی ہورہے ہیں اُس جگہ۔۔۔۔۔

بھائی غصے سے کہنے لگا کے یار ۔۔۔۔۔۔۔۔ یہی دھماکے کیوں دکھا رہے ہیں۔۔۔۔ جلوس پہلے کتنا پُر سکون تھا ۔۔۔ یہ کیوں نہیں بول رہے۔۔۔۔

یہ دھماکے کرنے والے لوگ کون ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟؟؟

یقینا یہ ملک اور اسلام دشمن عناصر ہی ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔

جن کو اسلام کی حرمت کا خیال ہے۔۔۔۔۔۔۔ نہ نبی ﷺ کی حرمت کا۔۔۔۔۔۔۔

لیکن ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

یہ تمام لوگ دیکھ لیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔

جو مسلمان ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔

جو اصل میں عاشقِ رسول ﷺ ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔

وہ ان ہتھکنڈوں سے ڈرنے والے نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ساریہ صدیقی

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

%d bloggers like this: